| Motor |
jednoválec |
| Rozvod |
OHC |
| Chlazení |
náporové |
| Sklon válce |
15° v před |
| Vrtání / zdvih |
85/65 mm |
| Obsah válce |
368,8 ccm |
| Komprese |
9:1 |
| Výkon |
22 kW při 7000 1/min |
| Výkon |
30 HP při 7000 1/min |
| Max. točivý moment |
28 Nm při 5500 1/min |
| Primární převod |
2,79 |
| Převodovka |
pětistupňová dvouhřídelová s postupným nožním řazením válečkem |
| Odstup. převodovky |
2,83 – 1,76 – 1,35 – 1,09 – 0,92 |
| Sekundární převod |
3,13 |
| Vyvažování |
dynamické vyvažování protihmotami (závaží spojená ojničkami) |
| Mazání |
olejovým zubovým čerpadlem s hrubým a jemným filtrem starší verze odstředivý filtr na klikové hřídeli (pravá strana) |
| Objem oleje |
1,8 l (zatím neověřeno) MOGUL SUPER STABIL 15W-40 |
| Spojka |
pětilamelová s vestavěným tlumičem záběru |
| Zapalování |
elektronické bezkontaktní MAGNETON |
| Svíčka |
PAL L 8 Y |
| Karburátor |
BING 32 rovnotlaký |
| El. startování |
NIPPONDENSO 12 V typ 31100-38300 (Japonsko) |
| Nožní startování |
montována u některých motorů startovací páka |
| Hmotnost motoru |
42 kg |